2012. március 15., csütörtök

Szép estét mindenkinek!
Március 15.
Ma is rájöttem hogy a legnagyobb kincsünk a szeretet egymás iránt!Engem nem érdekel hogy mennyien akarnak eltaposni,mert én ilyen vagyok,vállaltam mindig s vállalom ezek után is!Nekem az élet célom hogy ahol csak tudom elmondjam hogy ha szeretettel élsz önmagad iránt s ezek után másokkal szemben is így viselkedsz,sokkal boldogabbbbb ember leszel és a másik fél is akit szereteteddel ajándékozol meg!!így csak azt tudom mondani a mai délutánomra is hogy Boldog vagyok hogy Magyarnak születtem!!
A mi Hazánkban még sok-sok Magyar elvű él,Hála az Égieknek!!
csodálatos dolog volt hallani az őrjöngő tapsot amikor megérkeztek Lengyel Barátaink a Kossuth térre!:))
Jó volt hallgatni az embereket ahogy mosolyogva kínálták egymást pogácsával,jó szívvel:)ahogy a diákok azt mondják hogy Szeretik a Magyar történelmet:))amint azt mondja az egyik hogy ez a mai nap a NEMZETEK TAVASZA!!!:)))ÁÁÁÁÁ BOLDOGSÁG ILYENEKET HALLANI!!!!!
 Boldogan jöttem haza mert Párom aludt még mikor én elmentem,mert ő éjszakás volt s ment is vissza éjszakára. Olyan boldogan meséltem neki és ő is velem örült,így olyan mint ha kiment volna.
Isteneim Áldják meg a Nemzetet és az Univerzumot Határtalan Szeretettel hogy ne legyen több megalázás sem barátok,sem munka helyi,sem pedig családokon belül így Hazánk is GYÓGYULNI FOG!!!!
Minden jót kívánok nektek!wiccaanya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya