2022. február 11., péntek

A test és a lélek örökös harca a gonosszal

 


                                        


A test és a lélek örökös harca a gonosszal IV.

Artisjus által védett! 

Azonosító szám:141103002T

Szerző: Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő


,,Nem mondtam le soha az álmaimról, tettem érte és elértem, ma is teszek érte, hogy büszke lehess rám........élet.

..Legyenek álmaid pici lány, hogy legyen mit megvalósítani egy szép napon!,, Hálásan köszönöm apa szavaidat, mely életem elixirjévé váltak!

Te aki talán feladtad álmaidat mert jöttek a nehéznél, nehezebb napok, tudd, ha feladod, nem válik valóssággá, az amit szüleink bennünk megláttak! Talán úgy érzed nem adtak elég segítséget?

Azt adhatták csupán amilyúk volt,nem többet! Tudd azért nem ágáltak a dorsod ellen mert jól tudták te több vagy és képes vagy megoldani jöjjön bár mi is, te képes vagy rá,hogy feloldozd önmagadat az önátkaid alól amire ők nem voltak képesek mert senki nem mondhatta el nekik mi is az élet igazi lényege!

 Nem akarták irányítani az életedet! Tudod mit adtak neked, azt amiért minden nap könyörgöm, hogy add meg te is a gyermekednek! 

A SZABADSÁGODAT,SZETETETET adták át neked! Nem akarták uralni életedet és igen ez az igazi ajándék, nem ami a bankszámládon jelentkezik! Az elfogy egyszer ha nem jól használod fel.

De a Szabadságod, Szereteted mindig a tiéd maradhat! Vigyázz hát örökségedre és add tovább!

Tegnap történelem,a jelen adomány, mert jót jelent élsz! Köszönöm édesapám! Köszönöm Családomnak, barátaimnak, hogy a nehéz, göröngyös utamon velem tartottak! Aki elhagyott, na nekik is köszönöm, és azoknak is akik megaláztak, megcsaltak, cinizmusukkal, szkeptikus magatartás formájukkal az Én életemet tették tartalmasabbá, pozitívabb hatást értem el Általuk! Felettük meg az Univerzum ítélkezik, nem én!Nem az én dolgom az ítélkezés, én ebben nem vettem, nem is veszek részt! Azért vannak a Felettünk őrködő, s mindent vezérlő erők, hogy ők ítélkezzenek nem mi Emberek! 

Emberek azok, akik azok is tudtak maradni, hiába az elkurvult világkép, az önzés, egó, a hatalomharc,számító ördögi színjátékot ők nem játszották az életüket nem képezte, ők nem vettek ebben részt! Sőt ellene dolgoztak!

- Tudd,mit játszol a Lelked húrjain, milyen dallamot írsz, a szíved szavára! 

Nincs itt titok! 

Természetesen egyszerű az élet barátaim, kedves olvasóim!

-Mi megtanultuk saját magunk fizettünk mindenért. Nem adták a tudást oda a kezünkbe, mint egy diplomát, hogy tessék vidd, kijártad az iskolát. Mi amíg csak élünk tanulunk, tapasztalásaink, rálátásaink által vezérel minket a Fény a Tejút rendszere felé, nincs határ, sem idő! 

Végtelen Tisztelet, szeretet az egyetlen mely előre viheti az emberiséget az Új Élet hajnalán!

Hálás vagyok mindenért, az Életemért szüleimnek, és az Univerzum minden szellemi vezetőjének,Fényküldötteinek, Mestereimnek és Szeretteimnek, Barátaimnak,hogy az lehetek, aki, ami most vagyok barátaim, kedves olvasóim!

Univerzum magasabb rendű szellemi vezetőinek, a Földanya elemeinek, tisztelettel fogadom tanításait, az életfilozófiáját, mely megegyezik az én lelkem dallamával! Emberek mi olyanok vagyunk, mint a természet, egy és még is különböző, de egységet alkotunk. 

Így lett az életünk a Léleknek násztánca!

Ha két pozitív Ember találkozik, maga a Beteljesedett álom válik valóra, egymást nem megítélve, de építve, nem uralva, de egymást segítve élnek, tanulnak s fejlődnek az Univerzum kék ege alatt!


                                      


Univerzum ereje, pozitív sugallatai, szavai, tanításai kihozták belőlem azt, amiről még én sem tudtam talán a Tudatfeletti állapotomban sem, hogy létezik s bennem él. 

Parapszichológiai nézeteim, megegyezőek az Égiek sugallataival,hiszen szavaik olyanok, mint ha én mondanám ki tiszta Lélekkel, szeretettel, általam írott, kimondott hangokkal üzennek az Emberiségnek! Hogyan válik két Ember eggyé, Jing-Janggá? 

Így barátaim, egyszerűen, természetesen! Semmit nem szabad erőltetni, hagyni kell, hogy az Élet Megtörténhessen Álmaitok és a Tudat alttitok hatásai által!

Lelkemet, szívemet vezeti a tudatfeletti gondolkodásom,cselekedeteimben,gondolataimban átadom azt, nekem rendelt az Univerzum!

,,Legyenek álmaid pici lány, hogy legyen mit megvalósítanod egy szép napon!,, Fehérvári József Édesapám szavai vezettek,édesanyám keze vigyázott rám minden nehéz pillanatomban és a Céljaim felé, az Univerzum segedelmével, Angyalok áldásával haladtam, haladok ma is barátaim, kedves olvasóim!

Hálával tartozom, amíg csak élek és azon túl is!

Amikor adunk nem a pénztárcánk mérete számít,nem is a nullák száma a bankszámlákon!

Az utamat magam választottam,nem mondom nem féltem olykor,de hittem képes vagyok rá,hogy a karmámat amit magammal hoztam,meg is tudom oldani,hiszen választottam édesanyát,édesapát akik ki így,ki úgy a maguk adta lehetőségeik módján utamat egyengették,ha kellett haza is hívták,de soha meg nem gátolták szabad akaratomnak egyenes folyást engedtek!

Hála érte,szerettel megtelve!,,

Artisjus által szerzői joggal védett!

                                   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya