2022. február 28., hétfő

Csak az itt,csak a most!


                                        

,,A múlt sohasem változik meg,de a jövőnk általunk válhat szebbé és boldogabbá!
Vár rád!
Senkinek nem tulajdona!
Válj felelősségteljes felnőtté!
Mert....
Csak az itt,csak a most,mert a holnap a jelen pillanatodon múlik!
Megéri?
Igen!
Személy szerint,én imádok élni,és ha szükség kényszert bont,a bajból áldást kovácsolok!
-Egységes Én-ed rád is vár
-Az idő bizony kincs!
Ezért.....követem az érzéseimet és ezáltal kapcsolatokat alkítok ki embertársaimmal a természettel és a lelkemmel és ugyebár,így leszek
 Egy-s-Ég-es-Egy része!
Nem veszíthetek,az Univerzum több funkciós!
Én azt szoktam volt mondani inkább megélem az életem történéseit,haladok az álmaim felé,mint sem átaaludjam az itt és most állapotát! Alhatok majd,ha utam végeztével elszenderülök egyszer csak.Na nem most,millió dolog vár még rám,oly sok mindent meg akarok tanulni még!😉
Tisztán akarok látni,érezni nem csupán érzékelni,ezért a megálmodott utamról én biz le nem térek! Akinek aggályai vannak,nos haladjon tovább a felelősség épp úgy mint az értékes időm az életemé,nem sírok ha valaki megunná s letérne közös utunkról! Miért gondolom így? Nos azért mert ha a Jó Isten más utra vezényelte,nincs ember aki dolga végeztével vossza hozhatná!
Itt most ne az elhuny szerezteimre gondoljatok,az egy külön álló könyv alajául szolgáló Angyalok üzenete lenne❤
Az idő aha lehet nektek relatív,számomra viszont kincs!
Tisztánlátásért,tenni kell,
fel kell szabadítani a múlt árnyékai alól....

Mint Wicca ,médium,tisztánlátó és érző azért élek és dolgozom,tanítok,hogy felserkentsem az emberek életét a tisztánlátásra,az Önbecsülésük javáz szolgálva a pozitív életrevaló hajlamuk javításával,hiszen minden ember fejlődésért született le a Földanya ölébe,nem hanyatlásra!
A személyiség fejlesztés nem más, mit a tisztánlátás fejlesztése,kibontakoztatása, majd virágba borulása.
A tisztánlátást hátráltató tényezők,az eltemetett,kiszínezett múltban keresendők sokszor!
A ,,sors,,néha váratlan kihívások elé állít minket!
-Néha egy gyermekkori trauma,pl:,,Kigúnyolták,vagy talán nevetségesnek érezte magát valamiért,,oly súlyos sebeket,gátakat tud építeni az egyén számára,hogy élében a párkapcsolatai,vagy a munkhelyi előbbre jutása is elveszőbe kerül,ha nem tudatosul benne időben az ok,marad az okozat.
-Nem veszi észre a jeleket,amit az Égiek küldenek számára.Vagy attól tart,ha bevalja környezetének az érzékeléseit,ami nem minden esetben földi jellegűek,nem kézzel foghatok,ezoterikus látásait,azok ,,bolondnak,, fogják majd titulálni.De ezért oly kár aggódnotok!Nem számít,csak is cél!
-Te,és az Univerzum gyógyulása,az számít!
-Még azok is akik nem hisznek a reinkarnációban,elismerik,hogy egyes történelmi események,ma is nagy hatást gyakorolnak napjainkra,életünkre.
-Ilyen esemény volt az inkvizíció,amelynek során rengeteg ember égettek el,akasztottakfel,üldözték el,vagy semmiztek ki,az uralkodó egyházakkal ellentétes vallási,spirituális cselekedetei,hitvallásuk, hovatartozásuk miatt.Ilyen volt a boszorkányégetés is.
-Én is átestem a családomban,barátaim körében, a cinizmuson,ami rakhatotz volna engem is a lúzer csoportba is,ha hagyom,átestem én is a ,,ha-ha-ha,,korszakon,még gyerek ként,de mai napig is érzékelem a vigyort,hallom ez hülye,vagy haggyuk hadd álmodozzon célszavakat, érzékelem a gúnyos viselkedési formákat amiket kapok, de az nem én vagyok lássuk be,hanem az ő lelki valóságuk,ami felém kiált segítségért barátaim.
Nem vagyok hittérítő,ezt leszögezném én a szabadakarat híve vagyok!
Tartson velem az aki az értékekben hisz és hajlandó is ezeket a kapcsolatokat ápolni!
Felnőttként ugyan úgy át éltem,miután felvállalva,médiumi tudásomat,
tanításokon keresztül osztani is kezdtem,és nem babérokért cselekedtem,hanem mint egy a sokból,közszereplőként dolgozom ma is,hiszen a spirituális élet,nem munka,hanem életfilozófia,életcél barátaim,nem divatos still,nem klikkesedés,életkép!
Volt ám megvetés,cinizmus és sok hasonló finomság..De engem soha nem tudott hátráltani a munkámban!
Sőt mégnagyobb erőt,akaratot adott látványuk és az érzékelésük,főképp a tinédzserek világát látva,hogy még hatékonyabban munkálkodjak,írjak és minél nagyobb létszámban szólíthassak meg embereket,az életszépségeit feltálalva számukra is! Látomhogy mennyi elvezettnek hit lélek van itt a Földön,de ők itt vannak,csak a Fény hiányyzik az életükből,a tisztánlátás!Ezért tanítok,írom a könyveimet,és szerkesztem oldalaimat,az Emberekért!Nem érdekel engem negatív vélemény,közöny,egó,az legyen annak a baja,aki rám szeretné ruházni.Hamar találkozunk majd velük,mert el jön az idő,amikor majd ők is szomjuzzák a változtatást barátaim,Fénymunkások.indigó gyerekek,táltosok.Sok Fénymunkás tanoncom van,hála az Univerzum vonzásának!
-Vannak köztük olyanok akik indigógyerekek,és vannak Táltosok is,fehér boszorkányok,sámánok.
-Közöttünk spirituális emberek között,minden ember szomjuzza,hogy a saját élete jobbá tételével,mások életét is jobbá tegye,gyógyulást hozva az Univerzumnak is Fénymunkásként dolgozzon!
-Mindenki vágyik a lélektársára......De azt,hogy megélhesd,és veled is maradjon,jaj oly sokat kell áldozni,fejlődni,egyre jobbá válva!
Sok könnyel,szenvedéssel jár,sok feladat megoldásával,hogy egyáltalán el jus addig,hogy egymásra találjatok!
-Mi lenne,ha nem folyton csak kérnének,panaszkodnának az emberek többsége,hanem tennének is önmagukért valamit?
Az idő kincs!
-Tudom a sajnálatraméltó viselkedésük sziveket inditanak meg,hogy elesettként felfrissíthessék saját életüket,ami íly módom nem hoz poztív eredményt a megszántaknak!
-Vagy ha hálásak tudnának lenni valamiért is,nem csak folyton kérni,panaszkodni,hanem értékelni kezdenék az emberek azt ami van,azt szeretnék akik ők maguk a valóságukban,érdemleges változást hozna mindenki számára is.... Áááá igen,pozitív változást hoznának létre!
-Érted drága barátom? Mindennek meg van a maga ,,ára.,,
Tehát egy jó tanács tőlem nektek,élj úgy,hogy ne árts szánt szándékkal senkinek,mert a háromszoros szabály az él.Mindennek amit adsz,a 3X-át kapod vissza,ha itt az ideje! Jaj,nem amikor te kéred,hanem,ha meg is érdemled már,és tudsz is vele mit kezdeni barátom.Sok sikert kívánok mindenkinek,a céljai eléréséhez! 
Szeretném ha látnátok az érzelmi intelligenciátok felső határait és ezt használnátok fel az életetek javát szolgálva Emberek!
Nem a köszönet a lényeg,hanem a nemes cél emberek,ezt ne felejtsük el,nem kifogásokat kell gyártani,hanem a megoldást kell akarni!,,
Szerző:Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő

Mentálhigiénés spirituális személyiséggejlesztő, párkapcsolati tanácsadó

Bejelentkezés,időpont egyeztetése online tanácsadás esetén is szükséges!
Felkészültél a saját életed kalandjaira,az ÖnképzŐ-d aktiválására!
Helyes!

Hívj fel bátran.....
Életjobbító kalanra fel!

Az idő kincs,ne tologasd mert az életed vagy veled,vagy nélküled,de tovább rohan!

Bejelentkezés,időpont foglalás:
Tel.sz:+36/70 904-84-08

Hívj fel bátran.....

Életjobbító kalanra fel!

Az idő kincs,ne tologasd ide,oda, mert az életed vagy veled,vagy nélküled,de hidd el tovább rohan!

Bejelentkezés,időpont foglalása fontos!

Tel.sz:+36/70 904-84-08



                                       


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya