2015. november 18., szerda

Mindenki tud valakinek tanítani valamit.Igaz Szóval,Lélekkel Élve!




Senki se mondhatja meg, hogy hol a helye. Hol az én helyem? Hol van bárki helye? De én segítek: ahol boldog, ott a helye. És a boldogság pusztán a környezethez való személyes alkalmazkodáson múlik.
Ahelyett, hogy folyton a hibákat keresnénk, lássuk meg magunkban a szépséget. Nézzük magunkat olyan szemmel, ahogyan az őrangyalunk lát minket. Lássuk meg a bennünk rejlő kincset, együttérzést és szeretet!
Az igazi szépség titka, hogy elfogadd önmagad. Ez csupán tőled függ. Mindig kéznél van. Sosem változik, mert bármit teszel, nem leszel a magad szemében sem több, sem kevesebb.

Olyan előadó még nem született, akit mindenki szeretne.Vállalom!

Lehet néha hülyének néznek.....de az az ő véleményük:) Én nem hadakozom senkivel.
Aki nem küzd senkivel azzal nem küzd senki sem! Szoktam volt mondani:)



Azt állítani, hogy "én ilyen vagyok, bocsi, nem fogok változni", baromság. Legyél nyitott, ne zárkózz el, ugyanis ezzel is egy olyan reakciót válthatsz ki a másikból, hogy elfut. Soha nem tudhatod, lehet, hogy valaki olyan jön az életedbe, akiért képes leszel átalakítani a szokásaidat. Egy kapcsolatban mindig lesznek nehézségek, mindkét ember életében ott a hullámvasút, és az bizony nem mindig a boldogságról szól. Viszont ha van valaki, aki akkor is melletted áll, amikor úgy érzed, nincs erőd a folytatáshoz, minden könnyebb lesz.


Ha jobban belegondolok, minden találkozás tanított valamit. Volt, aki megtanított szeretni úgy, ahogy azt gondoltam, hogy soha nem lennék képes, volt, aki jobban hitt bennem, mint én magamban, más pedig megtanított megnyílni, mindenféle maszk, álca nélkül, és elfogadott úgy, ahogy vagyok. Volt, aki megtanította, hogy minden sebem ellenére is szerethető vagyok. Nézz körbe, és látni fogod ezeket a leckéket.




Néha talán jó távolról szemlélni a dolgokat, de szerintem az egyetlen megoldás az, ha nem vonod ki magad a dolgokból.



Vannak emberek,akik akkor sem ismerik fel a csodát, ha az a szemük előtt megy végbe.
Azok számára, akik készen állnak rá, olyan dolgok is láthatóvá válnak, amiket a többiek elképzelhetetlennek tartanak.
Mindenki tud valakinek tanítani valamit.boszi

,,A legfontosabb lecke: megtanulni szeretni. Egyre jobban szeretni. Mert eltűnnek a nyelvek, a próféciák, az országok, és az utca, ahol lakom, a villanyoszlopok, ez a ház, a nappali bútorai... és eltűnik az én testem is. De egy dolog örökké megmarad az univerzum lelkében: a szeretetem. A hibáim ellenére, a rossz döntéseim ellenére, amelyek szenvedést okoztak másoknak, és minden olyan pillanat ellenére is, amikor azt hittem, hogy nem létezik.,, Paul Coelho













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya