2014. július 15., kedd

A test és a lélek örökös harca a gonosszal I. Idézetek.....

Artisjus által védett:  szerző: Fehérvári Judit wiccaanya
Szerzői jog szám: 141103002T
Másolása, büntetendő.
Megosztható teljes tartalmában.


,,Köszönet mindazoknak, akik megszépítik mindennapjaimat, köszönet azoknak is, akik

oly sokszor belém rúgtak, így lettem az, aki vagyok!
Mire való a Szeretet?
Az önző én?
Kezdj hozzá és bízom benne, hogy Te magad is látni fogod majd a kettő közti különbséget.
Hogy miért kezded el olvasni ezt a könyvet?
Bizonyára van mit kiküszöbölnöd az életedből, ami most hátráltat téged a fejlődésedben.
A szenvedésekkel teli tanulási folyamat addig tart, amíg nem sikerül kapcsolatba lépnetek a
bennetek élő Szeretettel és Fénnyel! Vannak olyan lehetőségeitek az életben, ami neked a repülést, fejlődést hozza majd el! A másik embernek ólom csizmának tűnik talán, mert még nincs kész a szabad repülésre, a tudatos életre. Adj időt neki, de te ne maradj vele az ólom csizma szárában. Ez egy jó tanács. Hogy mit kezdesz majd az olvasottakkal, szabad akaratodból te magad döntöd majd el barátom, drága olvasóm!

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek



Gyakran azért félünk az el hivatottságtól, mert tartunk tőle, hogy el fogunk bukni.
Ám az igazság az, hogy csak akkor kapjuk meg az energiát arra, hogy felülemelkedjünk ezen,
ha elkötelezzük magunkat.
Mi több, a legjobb, ha az életünk azon területein teszünk tanú bizonyságot az el hivatottságról,
amelyeken a leggyengébbek vagyunk.
Gyakran félünk megszerezni a dolgokat, amikre vágyunk, mert fel készületlennek érezzük magunkat. Nem vágunk bele a dologba, amíg nem érezzük úgy: "készen"vagyunk.
Ugyanakkor, gyakran amíg erre várunk, elmulasztjuk a lehetőséget.
Amikor úgy vágunk bele valamibe, hogy nem érezzük magunkat felkészültnek, vagy a legjobbnak az elvégezendő munkára, akkor vagyunk képesek a legtöbb Fényt hozni a világba.
Tiszta Szívből Kívánom, hogy szemetekben, lelketekben fény fakadjon majd könyvem olvasása után!
Sokszor talán úgy fog tűnni, hogy durva, nyers a modorom, de ne higgyétek ezt rólam.
Csupán ti érzitek majd így.
Ha át olvastad majd a könyvemet rá fogsz jönni, hogy nem minden arany, ami fénylik a te szívedben eddig a pillanatig.
Megérted majd, hogy a tükör, amibe eddig néztél foncsor volt.
Nem a valódi énedet láttad benne, hanem az önző éned!
Sokszor sajnos nem veszik észre az emberek, hogy saját maguk alkotta börtönben élnek!
Megértitek majd, hogy egy rossz beidegződésetek micsoda károkat tud okozni nektek,
ezáltal milyen roncsoló hatása van a környezetetekben élőkre is.
A fény legyen veletek!
Kellemes időtöltést kívánok.

Wiccaanya





Soha sem érzek akkora boldogságot, mint mikor már annyira fáj a hiányod,
hogy azt hiszem, hogy bele is halok…
Tudod? Olyankor meglátok belőled valamit, ami oly szép és jó nekünk,
ami boldoggá tesz minket.
Lehet, azt érzem, hogy csupán csak itt jártál,
vagy csak hallok egy hangot, amiről úgy hiszem, hogy Te szóltál.
Mikor hitetlenül attól félek, hogy elveszíthetlek,
és mikor jön a biztos hitem, hogy ez soha nem fordulhat elő, mert Te hozzám tartozol.
Lehet, hogy csak akkor tudok boldog lenni, ha te boldog vagy velem.
Lehet, hogy a boldogságért mindig meg kell szenvedni?
Lehet, hogy a mennyországért a poklot kell kijárni?
Én tudom, hogy mindent meg ér ez nékem,
Mert szeretlek téged!



Előszó....a jövőnek.....a múltból...........



A világ egyetlen főiskolája és egyeteme sem tehet érted többet, mint hogy segít neked, segíteni
önmagadon.
Én is ezt szeretném elérni a könyvemmel.
Ezt tudom felajánlani neked a könyvem olvasása során.
Az emberek akik, segítenek minket utunkon a fény csatornáin keresztül, ők azok, akik azért vannak,
hogy mi fejlődhessünk általuk.
Ha elfelejtjük őket, megszakítjuk a kapcsolatot minden jó forrással az életünkben.
Még ha 20 évvel ezelőtt is történt, akkor is fontos, hogy emlékezzünk az emberekre,
akik segítettek nekünk!
Ma menj vissza gondolatban életed egy nehéz szakaszára.
Ki nyújtotta ki kezet feled, amikor mindenki más elmenekült?
Emlékszel még mit tett neked?
Most ébreszd fel háládat iránta!
Ez a kulcsa annak, hogy meg több támogató segítséget kapj az életed utazása során!
Kétféle gondolkodás létezik.
-Az egyik létrehozza a problémát.
-A másik megoldja őket.
Rajtad múlik csupán hogy, hogyan döntesz.
Személyiség fejlesztés a célom, nem oktatás, kritika, vagy okoskodás,
hogy valódi sikereket érhessetek el az életetek során, tanulva a múlt dolgaiból.
Mindennek meg van az ára, és ez az ,,ár” legtöbbször nem pénzbe kifejezhető ÉRTEK!
Senki sem tudja jobban, hogy milyen életet kellene élned, mint te önmagad.
Ebben szeretnek én segíteni a tapasztalataimmal, bölcsességeimmel, amit sok- sok okos,
bölcs embertől vettem át úgy, hogy soha nem akarták, hogy én az ő személyiségüket éljem meg.
Én sem szeretném ezt tőletek, akik majd a könyvemet olvassák....
Mindig legyetek önmagatok! Ültessétek át a tapasztalataimat saját életetekbe,
nem szabad mások életét élni!
Az nem a fejlődést hozza számotokra, hanem a hanyatlást!
„Ismerd meg önmagadat, a múltad, s tudom, hogy mi lesz a jövőd”
/Wiccaanya/

Bízom benne, hogy segítségetekre lehetek!,,


,,Én és a Wiccaanya

Mit jelent számomra, sokan nem értik. De ez nem baj, ezért megpróbálom leírni, nekik.
Mindennapi wicca

Még ha nem is gyújtunk gyertyákat, nem húzunk varázs köröket, akkor is élhetünk „wicca” módon.
Az életünk önmagában is az Isten nőnek és az Istenségnek szentelt rituálénak tekinthető.
Mégis sokaknak okoz nehézséget hétköznapi életük spirituális természetének felfedezése.
Elkábulunk a szmogtól, felületes szórakozásainktól, társadalmi csapdákba esünk az otthoni életünkben
és munka helyünkön egyaránt.
Mélybe húznak a számlák es egyéb köznapi tényezők, amíg csak föl nem tesszük a kérdést:
- vajon érzünk-e egyáltalán valamit spirituálisnak?
A megoldás nem kifejezetten spirituális: lényege, hogy a pusztán fizikai erőkre és tárgyakra irányított fókuszt finoman áthelyezzük a mindenségben rejlő, lényegi, spirituális termeszétre.
Így akár a mosogatás is spirituális élmény forrássá válhat: a víz elemi erejének megtapasztalásával.
A munka végzés kiváló lehetőség a többi ember energiájának átérzésére.
Az udvar takarítása fontos leckéket tanít nekünk az évszakokról.
A tanulás, iskolába járás remek gyakorlat tudatosságunk csiszolására, és ha a leckéket is spirituális szemszögből nézzük, megvilágosodáshoz is vezethetnek.
A wicca egyszersmind átsegíthet minket a nehéz időszakokon, hogy eljuthassunk es ihassunk a béke, harmónia forrásából.

Először is meg kell értenünk, hogy a wicca nem korlátozódóik rituálékra, imára es mágiára.
A wicca nem csak vallás, a wicca életmód. Csodálatos élet érzés, valóságos, tiszta forrás!
Ha mindennapi életünk részévé kívánjuk tenni a wiccát, nincs más teendőnk, mint a wicca alapelvek
gyakorlati alkalmazása.
Az alábbi javaslatoktól esetleg teljesen eltérő értelmezéseid is lehetnek.
Naponta legyen legalább öt perc "megszentelt időd". Ebben az öt percben gondolj egyszerűen a wicca szerepben betöltött helyedre, életedre, vagy foglalkozz olyan valamivel, ami közvetlen vagy közvetett módon kapcsolatban áll a wiccával.
Hétköznapi, mindennapi életed egyszerre mozdul az Isteneim energiával, egyszerre dobban a szívem és a föld szíve.
Nem természet védők vagyunk mi hétköznapi wiccák hanem a világ egyetem szerelmesei.
Ezért látjuk így a világot, mert nem elvenni akarunk, hanem adni mindenkinek, akinek csak tudunk.
Ha meg ismered a hitünket, meglátod, hogy semmi extrát nem teszünk.
Élünk, szeretünk, segítünk legjobb tudásunk szerint!
Na, ez számomra a wicca.






Soha nem éreztem még

Soha nem éreztem még
Amit a hitetlenek éreznek.
Nem tudom honnét, kitől jön,
A Hit, a bölcsesség, remény.
Nem tudom, miért harcolok a jóért.
Azt tudom, hogy jön belőlem.
Nem adom fel!
Az vagyok, aki vagyok.
Én vagyok.

Ne csodálkozz hát,
Ne kérj, változzak,
Ne akard, hogy én is az legyek, mint te.

Nem leszek, soha sem!
Igen, mondhatod, hogy bolond vagyok,
Igen, mondhatod, hogy őrült.

Nem számit neked ki vagyok.
Hiszen te bennem nem azt latod, ki én magam vagyok.

Mit látsz?
Ki vagy te?
Kérdezd meg önmagadtól.
Kérdezd meg, miért?
Miért érzed, hogy én ellenséged vagyok?
Miért fáj, hogy Szeretlek?
Miért fáj, hogy jó vagyok veled?
Miért kételkedsz Bennem?
Sok - sok kérdés.
Válaszra várva.
Hogy ha megtalálod rá a választ,
Te leszel az ki újra ÉL!

Ne akard, hogy elfogadjam, hogy ördög szállt meg,
Ne akard, hogy átérezzem, amit te érzel.
Ne akard, hogy én is az legyek, ki te vagy!
Soha nem leszek !

Szállj magadba, nézz ki önmagadból,
Nézd, milyen szép az élet!
Nézd, mennyi Angyal él e Földön.
Nézd, hogyan ringat gyermeket egy Édesanya.
Nézd, hogyan szeret egy ember egy másikat!
Fáj, amit látsz?
Hát nézz magadba!
A baj belülről fakad!

Segíts magadon, ismerd meg önnön magadat.
Nézd, hogyan él egy angyal, hogyan SZERET!
Nézd, hogyan szeret egy ember!
Tégy úgy, mint ők!!

Ne kérj,
Csak higgy!
Élj s remélj, ez a Tét!
Bízz önmagadban,
Légy az, ki valójában vagy!
Ne légy az Ördög prímása!
Ne hagyd, hogy ő irányítsa az Életed!
Légy erős és bátor, higgy!
vagy bűn és bűnhődés lesz az ára.

A poklot megjártad már.
Most járd az utadat.
Járj azon az úton, amit az ég szánt neked!
Te nem lehetsz Bukott Angyal,
Jól látod.
Az voltál talán.
Ma már nem oda tartozol.
Mondj neki jó napot.
Higgy önmagadban,
S meglátod,
KITÁRUL MAJD A TE VILÁGOD!
Öröm könnyek mossák arcom, mert már látod,
HOGY BOLDOGSÁGOD KULCSA, TE MAGAD VAGY,
Drága barátom.,,



,,Gondolatok

Szavak, rímek,
Érzések, sorokba öltve.
Ez vagyok én.
Régi új álom világ, valóság,
Ez vagyok én.
Szeretet, tisztelet, vallás.
Hit és remény.
Ez vagyok én.
álom egy új világról.
Ez vagyok én.
Én és a Wicca,
A pozitív gondolkodás.
Ez vagyok én.
Ne a hibákat keresd.
Érezd, amit olvasol.
Ez vagyok én.
Egy ember.
Új világ hírnökeként.

/Wiccaanya 2007/,,




,,A nap fénye, eső cseppek, a harmat épp úgy éri el a testedet, ahogyan az enyémet. Kérdés az, mennyire tiszteled érte a természetet, az életet? Élet igenlő vagyok. természet tisztelő. Wicca, aki lélekkel él, dolgozik, szurkol, süt, főz, mosogat. Él. Természetességében, álarcok nélkül.Lélekkel éj barátom. A többit eléd tárja majd a sorsod!


Nem számit sem a szemed színe, sem a bőröd színe sem a vallási hova tartozásod.
Egy a lényeg, hogy úgy élj, hogy soha ne árts másoknak szánt szándékkal!
Mert „lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha!!,,(Simon Tibor)
Isteneim óvják az angyalok földjén.
180032_150084341712951_7333419_n.jpg

A Bölcsesség és a tudás kapui mindig nyitva állnak, csak rajtad múlik, hogy mikor lépsz be rajtuk!
Wicca létemre én tudom, hogy nem mindenki érzi a vágyat, hogy egyesüljön a fénnyel,
Nem érzi, hogy miért jó ez neki? Szeretném, hogy az, aki olvassa majd soraimat, ne érezze azt, hogy ő nem
élt teljes életet!
Én sem így kezdtem az életem, hogy egyesültem a fénnyel.
Sokat olvastam, kutattam önmagamban, hogy az lehessek, aki most vagyok.
Tudatos életem én választottam.
Úgy gondolom, ha bízunk képességeinkben, és elfogadjuk magunkat olyannak, amilyenek vagyunk,
akkor életünkben minden sikerülni fog.
Nagyon sok bölcs ember írását olvastam, sok bölcs ember hang anyagát hallgattam.
Egyik sem nevelt semmire, de mindegyik megmutatta számomra, hogy én ki vagyok és hova tartok.
- Scott Cunningham leírta számomra mi a Wiccaanya.
- Osho megmutatta nekem mit jelent a Szabadság
- Carl Gusztav Jung a Pszichológus és misztikus gondolkodó megtanított az archetípusokra
- A Yehuda Berg megmutatta, hogy mi az önzetlen szeretet, ha egyesülsz a fénnyel.
- Keith Sherwood meg tanított rá hogy mik a karmikus terhek energetikai hatásai.
- Lousei L.Hay arra vezetett ár, hogy éljem az életem, és ne mások éljék meg helyettem.
Elnézést kérek előre is, hogy nem sorolom fel mindazokat a számomra NAGY MESTEREKET,
akik minden egyes gondolatukkal az én pozitív fejlődésemet idézték elő,
felhozva a bennem rejlő erőt, hitet és akaratot, hogy újra és újra átélhessem az élet meseszép pillanatait!
Ma már az a világ, amiben élünk, lehetőséget add számunkra, hogy ami az érdeklődési körünkbe tartozik, annak utána tudunk járni. Mi magunknak kell el döntenünk, hogy mi az az út, amin járni kívánunk.
Ha megtaláltuk, akkor viszont kitartás, erő és önmagunk megbecsülése kell ahhoz, hogy tovább tudjunk menni azon az úton…

10736169_10203235145586654_1270451675_n.jpg

Ki mondja meg nekem?

Ki mondja meg nekem,
miért érzem, hogy gyönyörű az élet?
Na, én elárulom neked:)
Mert minden, amire csak vágyom, azt meg is kapom.
Tárd ki szíved és meglátod,
E gyönyörű, boldog világot.
Szeresd magadat,
Érd el,  hogy téged is szeressenek.
Tiszteld magadat,
Egyszer eléred majd,  hogy téged is tiszteljenek.
Majd meglátod, hogy eléd tárul eme boldog világom!

/Wiccaanya 2003/



,,Még egyszer mondom és nem utoljára, hogy nem vagyok több, sem kevesebb senkitől!,,
Tudnunk kell, hogy az „ideiglenes” partnereink, barátaink, tanáraink, családunk tagjai minden napi életünk során fontos szerepet töltöttek be létünkben.!
Ők azok, akik naphosszat mást sem tettek, mint különféle reakciókra késztettek bennünket,
ezáltal arra sarkalva minket, hogy gondolkodóvá váljunk.
Csak gondolunk bele, hogy mennyi - mennyi negatív véleményt hallgatunk meg eddigi életünk során.
Én ezeket az élményeket szeretném megosztani veletek, hogy amit én megéltem, az ne maradjon csak az enyém.!
Hiszen mit sem ér a bölcsesség, ha nem osztjuk meg másokkal?
Tudom, hogy sokszor fogok ismételni dolgokat oldalakon át, ez nem azért van, mert elfelejtettem bevenni a varázs pirulát, hanem azért mert egy ember életében azok a dolgok, amik meghatározták életét, fontossá is váltak.,,


,,
Én ott leszek

Te, kiben bíztam, kinek mindent oda adtam.
Te vagy nekem, még ma is a végzetem.
Ne kérdezd, miért élek, s remélek.
Nincs rá szó, mi az, mit én remélek
Voltam már ó én balga eldobva.
Voltam én ár szolga sorsban.
Nem tagadtam soha, hogy az, aki most vagyok,
Neked adhatom.
Éjjel mikor leszáll az sötét,
Minden lélek felreppen.
Tánc, melyet te nem láttál még talán.
Táncolj hát velem. Velem, könnyen lehet.
Nem kérdezem már, mit miért tettél?
Mit miért tévedtél, botlottál?
Az út, melyen jársz a te ösvényed, tövisekkel tele.
Én lehetek az az egy, kit nem rémít meg.
Hogy látom sorsod, sorsom, végzetem.
Ne hazudj hát szép szavakkal, ajkad csorba mosolyával.
Fáj, mit látok, hisz ez nem a valóságod.

Éld az életed, járd a táncot.
Csupán egyet kérek, lásd meg a valóságot.
Nem vezetem ajkad, sem lábad.
Az utadat magad kell, hogy járjad.
Egy valamit elmondhatok néked,
Ha elfáradtál, én ott leszek.
Ahol a múlt véget ér, mely most délcen még remél.
Ott lesz majd az otthonod, ott ahol béke honol.
Otthonodban szeretet vár,
Otthon, otthon békés otthon.
Belépvén eme ajtón, kitárulkozóik eléd,
Életed eddigi képe, mely csalfa volt,
Mint görbe tükör, ami eléd azt festette le,
Amire vágytál sebtiben.
De tudnod kell, amit azonnal megkapsz,
Oly könnyen is vész el a sűrű ködben,
Az viszont, miért áldozatot hozol,
Rád ragyog, mint borús égből a napsugár.
Nosza, csak is rajtad áll.
Ki az, aki majd téged haza vár…

/wiccaanya.2012/,,


,,
Egy valami biztos, ha tudjuk mi az élet lényege, akkor a szeretet lényegét is megismerjük majd.
Azok, akik jártasak valamiféle vallásban, azok már tudják, hogy mi a szeretet lényege.
De milyen mélységekben kell lemennünk ahhoz, hogy világossá váljon számunkra a valódi értelem lényege?
Ha viszont csak most ismerkedik meg vele valaki, akkor bízom benne, hogy ez a könyvecske segítségére lesz, hogy feltárja önmaga előtt a valódi értéket a létezésben.
Ahogy imént is írtam, a szeretet szó elcsépelté vált a mai kor embere számára.
Sok mindenre mondják az emberek, hogy szeretem.
Gyerekre, anyára, apára, testvérre, kocsira, házra, egy finom vacsorára, egy jó nőre talán.
Igen, ezt is lehet szeretni.
Amit azt mondjátok valamire, hogy szeretem, az esetek többségében minden, csak nem igazi szeretet.
Akkor mi vajon a szeretet?
Elmondom, hogy én mit értek a szeretet fogalma alatt.

Nem vagyok filozófus, sem tanár, így ha te másképpen látod majd, azt is elfogadom.
Nem az a lényege, hogy mit írok neked, az a lényege, hogy mit hoz fel belőled a tudatos énedről!!
Számomra a szeretet az, amikor olyan önzetlenül, hűségesen, elkötelezettséggel cselekszünk valaki iránt,
amely a másik ember javát szolgálja!
Igen, most jön a sok - sok kérdés a fejedben.
Csak gondoljatok valakire, akit nagyon szerettek, és utána gondoljátok újra, hogy mi mindent tettetek érte.
Ha van egy kis időd, írd is le egy füzetbe, lapra, oly mindegy, de még jól fog jönni a fejlődésed során az általad leírt pár mondatod.
Ha hoztál papírt és tollat, akkor olvasd el az ehhez tartozó kérdéseimet, és először jegyezd le a válaszaidat,
majd utána olvasd tovább a sorokat.
-Mi az, amiért szereted az illetőt?
-Mi az, ami szeretet teljessé teszi a kapcsolatotokat?
-Mi az, amit megtennél érte bármikor, ha nem ártasz vele senkinek?
-Miről tudnál lemondani érte?
Ha megvannak a válaszaid, ami nem tartozik senkire, csak rád, akkor olvasd tovább a könyvet.
Ugye, hogy könnyen ment? Te magad is meglepődtél talán azon, hogy mennyire egyszerű a dolog.
Az emberek többsége, akikkel valaha is kapcsoltban voltam, általában ezeket a válaszolták a kérdéseimre:
  • Mert boldoggá tesz.
  • Mert megért engem.
  • Mert jó akar nekem.
  • Mert támogat engem, az lehetek mellette, aki valójában vagyok.
  • Mert elfogadom olyannak, amilyen.
  • Mert elfogad olyannak, amilyen vagyok.
  • Mert érzem, hogy szeret és törődik velem.
  • Mert fontos nekem.
  • Mert ő az, akire vágytam életem során.
  • Mert én vagyok számára az ideális.
  • Mert én boldoggá tudom tenni.

Nézd meg, hogy te miket írtál fel a kis füzetedbe, hasonlítsd össze az előbb leírtakkal.
Ha meg van, nézd meg és légy szíves számold meg, hogy hányszor írtad le azt a szót, hányszor használtad azt, hogy ,,én,, ,bármely módon?
Az ,,én” nem jó dolog, mert önmagát helyezi az ember a középpontba .Az én valaminek a hiányát jelzi.
Ez szomorú dolog.
Ezért kérlek, hogy gondold át, amit eddig olvastál, és egy jó tea, pohár víz, esetleg egy üveg sör után. Értékeld át azt, amit eddig gondoltál a szeretetről.. Nem azt mondom, hogy tanuld meg amit mondok!
Ha figyelmesen olvastál eddig is, akkor tudod jól, érzed, hogy nem kioktatlak, csak segíteni szeretnék neked.,,
 Köszönöm, hogy voltál

Valami véget ért,
Ami el sem kezdődött még.
Isteneim a megmondhatói,
Nem lesz teljes álmom hát.

Álom világ, mit alakítottatok,
Szép volt oly csodás.
Minden perce egy látomás,
Amire vártunk már oly rég.

Ó mint Wicca jól tudtam,
Válaszodat fülemben hallottam csengeni,
Még is sorsom ellen ágálva,
Reményt hagytam magamban.

Tisztellek azért ó, ami vagy,
Tiszta szívű, érző lélek,
Ki vállalva önmagát,
Nem altatja szerelmes szívű boszorkát.

Halld meg hát szavam,
Te, ki nekem reményt adott,
Hogy még élhettem ebben a hitben,
Minden egyes csodás napot.

Neked írom pár sorom,
Mellyel minden tiszteletem adom.
Szívem szállodája bezár,
De már tudom,
Szeretni újra tudok.

Szerettelek, szeretlek,
Amikor ezeket a sorokat írom.
Még is elengedtelek.
Mert ki tiszta szívből szeret,
Az elengedni is tudja azt, kit szeret.

Életedbe én bele nem férek,
Mint tiltott gyümölcs, éppen lehullok neked.
Szemem könnyes, nem tagadom,
A szabadságra voksolok.

Szállj, szállj, mint a madár,
Reád száz csoda vár.
Szívem repdes, kezem remeg,
De tiszta szívből megértelek.
Mert életedbe én bele nem férek.

Tudom minden titkos vágyad.
Melyeket szavakba öntöttél, szerelmedet nem tagadtad,
Mint tanár diákodat oktattad.
Reményt hagyva önmagadban,
Hogy nagy boldogságod megtaláljad.



Minden pillantásod megigézett.
Minden szavad mennybe repített.
Nem titkoltad, amit érzel,
Mely szíved szüleménye.

Tiltott gyümölcs voltam,
A mennyek kapujában.
Ahol mindennek megvan az ára.
Mint a szívek szállodájának.

Álom, álom, édes álom,
Oly csodás volt a világod.
Benne két érző lény,
Kik tudták már rég,
Hogy mindennek megvan az ára.

Kasszához érve mi nem fizettünk,
Hisz semmit mi a fáról le nem vettünk.
Tudjuk már jól, hogy a tiltott gyümölcsnek megvan az ára,
Szerelemre várva.

Igen az utat, együtt járva,
A szerelemre várva,
Együtt éltük meg a várakozást,
Minden gyönyörű pillanatot.

Akartuk a szerelmet,
A vágy tovább hajtott,
Mint űzött vadász a hajtó,
Egymáshoz hajtott.

Tudtuk ám, hogy oly nagy lehet az ár.
Vállalva a kockázatot,
Szerelem szárnyán, szárnyalva,
vártuk a hajnalt.

Hajnal után, a nappalt,
Az éjszakát, hogy újra láthassuk egymást.
Ha találkoztunk, minden perc maga volt a csoda.
Tehát halld meg szavam.

Tisztellek, azért, ami vagy.
Vállalva önmagadat,
Engem soha, nem altatva,
Csupán a szíved szavát hallatva,
Beszélt a szád, s írt a kezed.

Ma eljött a nap, mely gyászos is lehetne,
De meg sem érzem ezt.
Ma elveszítettük azt,
Ami nem is volt mienk soha.
Szívünk együtt dobog,
Mégis a válásról suttogunk.
Én tudom jól, neked is fáj nagyon,
Érzem, szavad elcsuklik,
Tekintetedet már nem reám szegezed.


Nem firtatom, hisz jól tudom,
Mit miért is mondasz oly halkan.
Ha nem volna a gát,
Mely szerelmünk útjában áll,
Életünket együtt élnénk a boldogság mámorában.

Érzem, életed nem teljes,
Ki a szabadságra várva,
Hordja, csak hordja, a homokot a zsákba,
Mely érzelmednek gátja.

Én az óceánba becseppentem,
Mint egy eső csepp a tengerbe,
A jó, s a rossz partja közt,
A mederbe estem,
Amit már a sors feléd terelve, neked szegezett.
Viharos óceán,
Halld meg hát szavam, semmit sem bánok.
Újra megtenném a szerelem tengerén,
Mert egyszer mederbe érek én.

Óceán két partja közt,
Megtudtam, hogy szeretni újra tudok.
Megtudtam, hogy a testem,
Amit kölcsön kaptam,
Nem átok e világon.

Hogy van ember, ki mögé látott.
Aki látta a lelkem, s az életem.
Aki ha rám nézett, szívem beleremegett.
Kinek sorsa nem volt szebb, mint nékem.
Hisz élete nem volt öve,
Csupán éli azt, szerelemre várva.

Köszönöm hát csodás sors,
Hogy megismerhettem, szerethettem.
Félthettem őt, a nagy őt.
Voltam már szerelmes, nem tagadom.

Csupán most éreztem először azt, hogy engem is szeretnek.
Amit pont most el is veszítek.
De megértem.
Világomban, ahol most élek,
Minden teljes és tökéletes.
Ezért hálás vagyok, hogy megismerhettem őt.

Ő volt az, ki mint sem megalázzon,
Inkább nemet mondott.
Mert a tiltott gyümölcsnek nagy az ára
A szerelem kasszájánál sorba állva.

Annyi, annyi szépet kaptam,
Anélkül, hogy adtam volna.
Önmagamat adtam csupán, de őszintén.
Szeretett és figyelt reám, és én reá.
Ő ezt viszonozván tekintetét reám vonta.

Szerelmünknek most már vége.
De az, hogy ő nekem ki volt, azt csak az tudja,
Aki ismeri őt.
Nem tudom abba hagyni az írást.

Hisz a szavak csak jönnek tollamból folyvást, folyvást.
Szívem diktál, kezem ír.
Mert nekem ő volt, kiért vállaltam volna
Az óceán vizén a forgó szelet, viharokat.

Most már csendes a táj.
Nem készül már vihar, a nyugodt óceán partján.
Érted hát a viszályt?
Amikor a szíved lángol,
testeden uralkodik, s eszed diktál. Ez történt ma.
Eldobtunk valamit,

Ami nem is volt még a miénk.
Tovább léptünk egy napsütötte délutáni napon
Életünk csodás korszakán,
Amit már nem tudunk meg soha,
De maga volt a csoda.

/Wiccaanya 2010.04.17/
Remélem sikerült az érdeklődéseteket fel kelteni az idézeteimmel barátaim,gyerekeim, kedves olvasóim?
Ha kíváncsi vagy a további olvasnivalóra, kérd velem együtt,hogy találjon rám a befektető, vagy az adomány vonal induljon el. Történjen meg a csoda. Mert csodák léteznek barátaim! Azért vannak az álmaink, hogy legyen mit megvalósítanunk! Mondta apa.Igaza volt, van. Igaz ő már szellemi vezetőmmé vált, az Angyalok földjén. De itt él bennem minden pillanatban!
Hálásan köszönöm, hogy olvassátok soraimat!
Maradok tisztelettel: Fehérvári Judit wiccaanya ( az ,,anya,,) Köszönöm Anyatanya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya