2018. július 13., péntek

Üdvözöllek! Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő vagyok élettanácsadó, terapeuta

                                                                                 

,,Kérdőjelezd meg a kétséget!

Üdvözöllek.
Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő vagyok,és nagy örömömre szolgál,hogy megoszthatom veletek a pozitív gondolataimat,melyek a tudatosságotokat hivatottak szolgálni,a karma feldolgozása révén, hiszen mindenki a hozott anyagból dolgozik, él és ez segíti abban, hogy az Önbecsüléseteket mihamarabbi vissza szerezhessétek saját magatok szabad akaratából, nem azért mert valaki úgy akarja!
Az vagyok, aki vagyok. Az is maradok. Nem hordok álarcot, minden napomat büszkén vállalom!
-Meg jártam a magam útját és még is ember maradtam!
Boldog Embernek vallom magam.
Köszönet érte azoknak akik a mindennapi életem során valamilyen kapcsolatba kerültek velem,köszönöm a sok jót és rosszat egyaránt,mert ezek a mindennapi dolgok tettek egyre tudatosabbá, azzá aki, ami most vagyok egy Ember,épp úgy mint Te,csupán a Hitem,ami nem csupán hit,hanem inkább egy Életfilozófia, a Tudatos teremtésben megnyilvánuló élet. Lehet talán más nézőpontot használunk,de a pozitív gondolataid,a változtatásra való jogod,új szemszögbe helyezheti számodra is az Önbecsülésedet,ami az itt és most létednek a Tartó pilkére!
-Az új gondolatok,pozitív cselekedeteid,ha a múltat feldolgoztad,megbocsájtottad,Új Életet teremt majd számodra is,hiszen ahogy szoktam volt mondani.....
-A szabadság létezik szerelem nélkül,de a szerelem nem létezik a szabadság nélkül!
- Élethez való hozzáállásod,a milyensége számodra is kedvező változást hozhat ,ha megismered azt aki valójában Te vagy!
-Képes vagy rá!
-Mondtak már rám oly sok jelzőt. Álmodozó, bolond, másvilágban élő, hihetetlen adottságú,empatikus, makacs. Hamis, cinikus, ha őszinte voltam valakivel és néki ez fájt talán, mert rá világítottam az igazi ok, vagy okozatra életének részére.
Álmodozó, bolond, hiszékeny….
Lehet, talán az vagyok. Vállalom!
Ez vagyok én, álarcok nélkül, kritikákkal élve, én az életet élem!
- Lehet a vélemény szarkasztikus, vagy racionális, én vállalom. Ez visz előre a szamárlétrán, ahogy nagymamám volt mondani anno nekem. ,,Tanulj, mert szamár lesz belőled.,,
Imádott nagyikám, Dédi, mert mi csak így neveztük, oly sok jóra tanított meg szüleim mellett. Spiritizmust ő nem fejlesztette magában. De jól használta azt az adottságot, amivel az Égiek, az élet meg áldotta őt. Hálás vagyok neki, de nagyon! Na vajon akkor én élek? Vagy szerintetek én nem is létezem? Mert így élek. Higgyetek nekem, én is élek, és remélek! Álmodom… sírok, ha fáj…… nevetek, ha boldog vagyok. Én is csak egy ember vagyok. Nem több, nem kevesebb, mint ti vagytok! Ember! Csupán én az életet más szemmel nézem. Spirituális adottságomat örökül kaptam, amit én veletek könyveim során meg is osztottam.
Az vagyok, aki vagyok. Az is maradok. Nem hordok álarcot, minden napomat büszkén vállalom.
Buktatóival, hibáimmal, terveimmel, szép és rossz napjaimmal együtt!
-Mert élni szerintem csak így érdemes. Ha vállalod azt aki, ami vagy. Nem a környezet az életed forrása. Te magad vagy az, a lelked! Aki nem talál vezetőre saját lelkében, az szenvedő marad. A politikát a remény egyik rombolójának használják ellenünk! Én nem fogok ebben részt venni! Amit én nem látok méltónak az emberek fejlődésének érdekében, ki is fogom mondani! Vállalva a következményeit.
-Bízom benne, hogy a könyveim olvasása során, mindenki megtalálta, azt a bizonyos, szikrát, ami tovább lendíti majd az élete fonalát!
Birka szindróma, alá rendelt szerep. Nem téged szolgál, nem az életedhez kegyes! De hasznos másoknak, gazdagítja vagyonát! Te meg egyre szegényebb leszel, lelkileg! A pénz az hatalom. De ha a lelkedet eladod, sok jóra nem számíthatsz drága barátom!
- A sors visszaadja majd mind azt, amit életed során a te kis napló főkönyvedbe bele írtál!
Hiszem s vallom, ha a felemelkedésért meg dolgozom, meg is kapom azt. De nem harácsolok… Nem politizálok, nem terelek nyájat. Szabad akartott szorgalmazom, az egyént segítem, nem a hatalmat. Mert senkinek nincs hozzá joga, hogy leélje a másik ember életét! De ha hagyod, ők irányítanak majd életed során végig. A szomszéd, a postás, a házmester, aki naponta beléd köt valamivel, mert az ő élete üres és keserű. Vagy a média, aki arra sarkal, karácsonyra vegyél fel jó sok hitelt, hogy szeretteidnek új tv-ét, aranyat, kocsit vehess. Amit a következő karácsonyig persze te nélkülözöl meg. De senki sem ad fel hirdetést, hogy szeretetet adok hitelre. Ennyi, és annyi kamattal! Vajon mért?
Áldás, szeretet, jó egészség kísérje utatokat, egy életen át, azt kívánja néktek egy jó barát, a boszorkány. Nem az számít ki mit gondol, mond rólam, vagy rólatok az életetek minden napjaiban!
Az a lényeg, te tudd ki vagy és merre tartasz!
Mert nem az számít honnét jöttél, hanem az, hogy hová tartasz barátom!
-Te nem vagy egy tévedése az életednek!
-Látsd be végre,élj vele!
Amikor a boldogság egyik ajtaja bezárul, egy másik kinyílik. De gyakran oly sokáig tekintünk vissza a zárt ajtóra, hogy nem vesszük észre, amelyik megnyílt előttünk.
Mindig van egy ajtó,amit eddig a pillanatig talán nem nyitottál még ki,mert a zárt ajtót nézted!
-Rajta,nyitsd hát ki azt az ajtót,ott vár rád az élet,ami Egy alkalom,és nem a te sírhalmod!
A megelégedetség az elfogadás az alázat nyomában jár.Életutad,nem átok,hanem egy lehetőség,hogy most jobban csináljuk. Akkor vagy kész saját utadat járni,ha már nem akarsz más lenni,nem akarsz annak látszodni,amit tőled elvárnak mások,és hibáidtól sem félsz már,hiszen jól tudod,mesteredre találtál önmagadban!
Merj alázattal tanítani minden nap valami új dolgot Önmagadnak,és az életutad meghálálja majd egy szép napodon!
Az életednek Te vagy a legfontosabb Alap pillére,és soha nem az a bizonyos másik fél!
-Szabadság létezik szerelem nélkül, de szerelem nem létezik szabadság nélkül!,,
(szoktam volt mondni!)
-Szeress élni, hogy szerethess te is szabadon, mert így nem fog majd és újra megismételheted a tiszta szó aranyán kimondott szavaidat, mert te ember vagy nem homok a szélben, mely jön és el is illan nyomtalan!
-Az élet addig szép, amíg van kit szeretnünk és van akit nem tudnak megvenni tőlünk pénzért, semmiféle ármánnyal! Akit pedig el tudnak vinni mellőlünk, nos annak csak is jó utat tudok kívánni Áldással és köszönöm, hogy valamire megtaníthattuk egymást!
A legtöbb Wicca nem hisz a végzetben, mi azt valljuk, hogy mi magunk vagyunk a saját sorsunk kovácsai, és a természetes létünk,az Univerzum Egy-s-Ég-ét képviseli létünk során.
-Jóllehet nagyra becsüljük és tiszteljük az Istennőt és az Istent,de tudjuk hogy szabad lelkek vagyunk,tökéletes urai saját életünknek,amiért a teljes felelősséget magunknak kell vállalnunk!
-Aki nem talál vezetőre saját lelkében, azt mindig valahová csapja a sorsa, ami nem a saját életének útja, csak is a sötét árnyak által festett tévutakra vezető út lehet, de ez semmi esetre sem a boldogság útja.
-Fehér Wicca Főpapnő vagyok, spirituális személyiség fejlesztő, élettanácsadó terapeuta.
Számomra ez nem csupán egy cél, hogy segítsem az emberek tudatosságának egy magasabb rezgésszintre emelését, számomra maga az élet, és életszemlélet gyümölcse,nem munka!
Megjárom a mennyet és a poklot,de ugyan az maradtam!
-Ember.
Amit Deák Bill Gyula is megénekel. -Nem vagyok eladó
-Intések fiamnak Deák Bill Gyula
-Igaz vagyok és soha el nem felejtem, mit tanított az életről apám! Road
Amit ..keresek bennem van,ami bennem van,elérhető,tiszta szív és lélek.
,,Mert lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha!,,(Simon Tibor)
Hálás vagyok a sorsnak,mind azért amit megélhettem és megélek majd!
Köszönet a fiamért, családomért,barátaimért, kedves olvasóimért!
- Józanító arra gondolni, hogy nem szolgálattal, hanem szemlélődéssel, látással tudunk legjobban szeretni!
-Ha szolgálod az embereket, akkor segíted, támogatod, vigasztalod őket, fájdalmukat enyhíted,de ha belső szépségükben és jóságukban látod őket, akkor átalakítasz és teremtesz.
-Gondolj néhány emberre, akiket szeretsz, s akik hozzád is vonzódnak.
-Próbálj meg mindegyikre úgy érezni, mintha most látnád őket először, s ne engedd, hogy múltbéli ismereted és velük kapcsolatos élményeid befolyásoljanak, akár kellemesek, akár kellemetlenek voltak azok. Azt tanítjuk hogy az egyik legerősebb módszer, hogy irányítsuk az életünket, ha bizonyosak vagyunk a Fényben. Az a bizonyosság, hogy nem számít mi történik, a Fény mindig ott van nekünk.
- Persze sokunknak könnyebb ezt mondani, mint valóban így élni, amikor pedig a kétség felüti a fejét, az mindannyiunknak komoly kihívást jelent.
Íme egy nagy titok: használd a bizonytalanságot a saját oldaladon, ne pedig magad ellen.
Kérdőjelezd meg a kétséget!
Amikor kétségbe vonod a kétségeidet, akkor tartatsz a bizonyosság felé!Keress olyan dolgokat, melyek eddig esetleg elkerülték figyelmedet a megszokottság miatt. A megszokottság, ismertség, ugyanis áporodottságot, vakságot és unalmat szül.
-Nem szeretheted azt, amit nem fedezel fel állandóan, újra és újra. Azután gondolj olyan emberekre, akiket nem szeretsz.
-Először is figyeld meg, hogy mi az, amit nem szeretsz bennük, részlehajlás nélkül tanulmányozd hibáikat.
-Vagyis nem használhatsz olyan címkéket, mint például büszke, lusta, önző és gőgös.
-A címkézés a szellemi lustaság jele, mert sokkal egyszerűbb valakire egy címkét ragasztani, mint egyediségében nézni és látni azt a személyt.
Tudod, a kevesebb néha több, és hiába változik folyamatosan az igényed, az a kérdés mindig, hogy te akarod azt a ,,többet,, vagy valaki elvárja tőled!?
Szerző:Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő
Élettanácsadó,spirituális személyiség fejlesztő terapeuta
Brighton-Hove
Artisjus által szerzői joggal védett!
Elérhetőségeim időpont egyeztetésért: tel:+447736038461
( Elfoglaltságom esetén,amennyiben nem áll módomban a hívást fogadni, kérem ismételd meg hívásodat egy későbbi időpontban. )
Köszönöm előre is a kedves megértésedet!
Maradok tisztelettel:Fehérvári Judit Shizel Wicca Főpapnő
Élettanácsadó,spirituális személyiség fejlesztő,terapeuta
Egyesült Királyság / Brighton- Hov
email: wiccaanya@gmail.com


                                                                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya