2014. március 23., vasárnap

Életed , életem:)) ezer fonalát köti hozzátok, hozzám, és az Anyatanyához, Ferencz Kávézó-hoz!






Aki úgy érzi jöjjön haza a boszi, anya szülinapján, és köszönjük meg azt amit a Ferencz Kávétó adott nekünk! Mindegy merre vett a sors, azt soha nem felejtethetjük el, mit adott nekünk az Anyatanya, Ferencz Kávézó! Legyen ez a nap a Ferencz Kávézó napja, ne az én szülinapom! Amit ti adtatok nekem, az nem boltban kapható, nem pénzért árulják luxus helyeken! Mit hoz a jövő? Nem tudom:)) Nem is akarom meg nézni:)) Ki tudja még, írják a könyvünk regényét. Idegen voltam, de már nem vagyok az. De legelső napomat soha nem felejtem el, ahogyan elindult az ANYATANYA! Köszönöm nektek, ti drága kölkök, minden idegesítő pillanatotokkal, boldog percetekkel, azt adtátok meg nekem, amit álmodtam oly rég! Idegen utakon jártatok, más és más élet úttal. Elkopott fényekkel, idegen utakon jártatok, de itt otthonra találtatok. Őszre jött a tél, télre a tavasz, tavaszra a nyár hat éven át. Boldog családot alkottunk!! Csodájára jártak a külhoni emberek:)) Nem értették mi az amit mi teszünk. Semmi különös nem volt számunkra, csak a szeretet, ami össze tartott minket, és az önzetlen, tiszta érzés! Fáj, még nem tagadom, hogy ,,kibasz.....t velem a ,,sors,,. Nem tudtam tovább ott maradni, hála a P.....kórháznak. De amit mi alkottunk azt nem hagyom veszni!!!  Gyertek haza, ha úgy érzitek, hogy kaptatok valamit a Ferencz Kávézótól!!! Ne hozzatok nekem ajándékot! Nem arra van szükségem:)) hanem rátok! Nem tudom és nem is akarom feledni, sőt boldog vagyok, hogy megélhettem veletek azt a csodás hat évet gyerekeim! Nem tudom tudjátok-e, hogy ki alakította az Anyatanyát?Annyi ember él a földön:))
-Alapító tagok: Zita Letenyei, Tóth Bálint, Tirás Bence Tichy-Rács, sokat segített, Higyed István, MostlyHarmless Patrik,Kovács Viktória,David Zahoranszky,.Kékszakál,Kékszakáll Kéxakáll Vulcan, Pubi Puby Kotta, Krisztián Perkele Peske,Tomás Tamás BertókLovász Lajos, Noa Rock, Timi Tímea Horváth,.
-Sokan vagytok akik vagy így vagy úgy segítettétek az Anyatanya életét! Bocsánat ha valakit nem jegyeztem meg itt, de lehetetlen volna:)
Köszönöm nektek!
Köszönöm azt a bizalmat amit nekem adtatok, és én adhattam nektek gyerekeim! Emberhez méltó sors az enyém. nagy családra vágytam egész életemben, általatok meg is kaptam. rajtunk is múlik, hogyan is múlik, ha majd egyszer véget ér.
Egy szónak is száz a vége:) gyertek haza az Anyatanyára a Ferencz Kávézóba  ünnepeljük meg azt amit alkottunk, mi a család!
Legyen minden nap ünnep,ha arra gondoltok,amit elértünk!
Adjátok át másoknak is az érzést,az életfilozófiánkat!
Szeretet,önzetlenül,elvárások nélküli élettel!
Egyéniségek a Világ számára nagy kincset jelentenek!
Egységet, szeretetben és elvárások nélkül, amit naponta tanítok, kisebb, nagyobb sikerrel.
-Amire szükségem van, azok ti vagytok gyerekeim, mert semmi nem tudja pótolni, azt amit el vett oly hamar a sors. Milyen lehetett volna az életem nélkületek, nem is akarom tudni!
 Veletek volt teljes minden napom, akkor is ha úgy kikészítettetek, hogy néha haza futást tudtam volna végezni:)). De akkor is oly fontos volt és még ma is fontos nekem az élet veletek!
- Nehezen bírom nélkületek, ezt belátom, hiányoztok gyerekeim!








Ahányszor csak találkozunk és ígérem újra éljük majd az enyém az életem című Hair dalát:) . Ismétlés a tudás atyja. mondja a bölcs. .....
-Na gyerekeim itt az idő az ismétlésre:)) Kolléganő, tudod, jól áll neked a női topp:)) Hajrá Kolléganő:))).Lalidé te leszel a Dj:))) erre készülj fiam!:)) Köszi Lalidé:))
- Nem születtem Grófnőnek, de jól is van ez így:))) akinek nem tetszik a személyem, így járt.:). Aki valaha is érzett valamit az Anyatanya iránt azt szeretettel ölelem!
-Köszönöm, hogy vagytok, és én anya lehetek nektek!
Az önzetlen szeretetet, ez az Anyatanya! Anya






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya