2014. március 31., hétfő

Élni jó,alkotni csoda. Adni felemelő érzés.

                                                                             

Várom azt az embert, aki szívén viseli az emberek sorsát mint én, és szívesen szponzorálná a könyveim kiadását. Tudom, hogy vár rám valahol. Én várom őt nagyon. Mert ezek a könyvek nem nekem, hanem nektek íródtak.wiccaanya

A test és a lélek örökös harcca a gonosszal

II.

,,Futnak a napok és vele az élet, most kell szeretnünk! Itt nincs még egy másik élet a számodra, a földön, hogy azt mondhasd, rá érek, van idő. Idő, mint korlát működik, hiszen az emberek alkották meg, mint annyi hasonló, vagy másfajta dolgot, ami korlátozza életünket. Ha haggyuk, csak is akkor korlát, a korlát. Csak is akkor szenvedés az élet, ha azt alakítod ki az agyadban. Ha boldogan akarsz élni, térj egy másik útra. Indulj hazafelé, ahol véget ér a múlt, ott kezdődik a jövőd! Annyi mindent tanultam tőletek-emberektől, és az Égiektől! Megtanultam, hogy mindenki a hegy tetején akar élni, anélkül, hogy a völgyet ismerné. Megtanultam, hogy a meredélyt nem akarja megmászni, mert az út során talán felsérti a kezét egy kiálló szikla darabja. Megtanultam, hogy mikor egy újszülött először szorítja meg parányi kis kezével a kezemet, vagy az édesapja kezét, örökre szorítja azt meg. Meg tanultam, hogy egy embernek akkor van joga lenézni a másikat, ha annak segítenie kell felállni! Megtanultam, hogy mindig azt mondjam, amit érzek, és azt tegyem, amit gondolok. Ha tudnám, hogy ma látom utoljára a szeretteimet, a barátaimat, a tiszta kék eget, a fákat melyek nékem köszönnek utam során, a virágokat, amik nékem illatoznak, ha ma hallanám utoljára a gyerekek csengő kacaját, imádkoznék, hogy adjon még az ég időt, hogy itt élhessek még! De ha mennem kellene, akkor hálás lennék mindazért, amit itt megélhettem én! Ezért ne várjátok a végét semminek sem. Mondjátok el annak kit szerettek, és fontos nektek, minden nap, hogy mit jelent ő nektek! Ha villamosra felszállsz, ne morogj folyton, hogy nagy a tömeg, és ellenőr van talán. Gondolj arra, ezt már te megélted. Vajon hányan utaznának ott veletek, azok közül, akiket már elszólított az ég? Gondold csak át, milyen szerencsés vagy valójában, hiszen lehet, hogy nincs mosoly az arcodon, de talán holnap reád is valaki mosolyog majd, aki megtartja veled, milyen szép is tud lenni az élet! Addig, míg van másnap, addig az élet mindig ad új lehetőséget nekünk arra, hogy jobban csináljuk, mint tegnap! Csak a mai nap van, élj úgy, és merj szeretni, nevetni, jóvátenni a tegnap hibáit! Elégtételt adj, annak kit megbántottál talán, tanulj meg bocsánatot kérni, és jóvátenni mind azt, amit tegnap még talán meg sem láttál! Senkinek nem biztos a holnapja, megtanultam. Ezért élj ma, és szeres ma, becsüld annyira önmagadat, hogy az élet is becsülhessen téged! Az élet oly szép! Imádok élni, és minden nap azon lenni, hogy minél több örömet szerezzek a lelkemnek, mely a testemben él. Igen hibáztam nem is keveset életem során. Amik valójában nem hibák, csupán a tudatlanságom miatt kialakult élethelyzetek! Az élet egy nagy iskola, hol nem jár diploma. De még is elbuksz. Pótvizsga, azt az élet újra nyújtja majd! Ha észreveszed, hogy ezt már egyszer talán megélted, és nem egóval, nem önsanyargatással gondolsz rá, tanulni fogsz a múltból, és fejlődsz is általa! Az élet egy szép, romantikus regény. Ne tedd tönkre magadat, ha az első oldalaknál elakadsz barátom, kedves olvasóm! ,,
II. könyvemet is befejeztem:)
Következik a III.
Várom azt az embert, aki szívén viseli az emberek sorsát mint én, és szívesen szponzorálná a könyveim kiadását. Tudom, hogy vár rám valahol. Én várom őt nagyon. Mert ezek a könyvek nem nekem, hanem nektek íródtak.wiccaanya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya