2015. június 15., hétfő

Saját műveim.1......wiccaanya




Miért

Volt idő mikor még a kenyeret a porban húztam,
mert nagy volt a súlya,
törékeny gyermeki karomnak.
Ma már a kenyeret elbírom,
de az életet ugyan úgy ámulom.
Értem apám halk szavát,
édesanyám féltő mondatát.

Vajon megöregedtem csupán,
vagy valóban kezdem érteni az élet ritmusát?
Írok, néha még ma is sírok.
Ha elakadok, édesanyámhoz futok.
Fiamnak bölcsessége,
tiszta látása az én mankóm az úton.
Édesapám halk szavai szívemben élnek,
Ma is halkan suttogja fülembe,
Angyalok mezejéről vezérelve.

Legyenek álmaid pici lány,
hogy legyen mit megvalósítani egy szép napon.
Nem félek, de remélek.
Hitem, szeretetem örök.
Ez az élet, mit oly boldogan élek.
Hisz van ki szeret,
van ki vigyázzon rám.

Szívem tiszta.
Újra és újra az életért dobban.
Érteni vélem az élet halk dalát,
mit nékem írtak odafent az Istenek.

Apám mondta ne remélj.
Tégy érte.
Anyám mindig mondta légy tiszta.
Vajon értem már a miértet?
Felnőtté vált a gyermek.
Ezért én tovább írom soraimat,
néked címezve meg.

Olvasd hát szeretettel,
mit néked rendelt az élet,
nem véletlenül tárta eléd.
Úgy sem kerülheted el.
Isten áldjon barátom.
Angyalok vezessenek élet utadon.

Letörölve könnyeket,
út porában bandukolva,
én minden jót kívánok.
Teljesüljön minden álmod,
jó egészség el ne hagyjon,
könnyeidet ne hullasd.

Mosoly legyen a vacsorád,
ölelés a reggelid,
ebédre szerencse legyen az otthonod
állandó lakója,
jó szó aranyát,
fényesítsd egy életen át.

Szerző:Fehérvári Judit wiccaanya
Artisjus által védve.
Megosztható, nem átformálható
Budapest 2015.06.15


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya