2015. július 19., vasárnap

Testvéri, családi, emberi szeretet, mosoly erejével....:)


Testvéri szeretet

Gyermekkorunkban is éreztük már,
mit is jelent a szó,testvéri szeretet.
Örökségünket azóta is ápoljuk,
ma már felnőttként,
ugyan úgy szeretünk.
Mindig, mindenhol,
testvérek maradtunk,
azok is maradunk!

Gyermekkorunk elmúlt már,
én nem mondhatok mást.
Örülök, hogy testvérem vagy,
s ha bánt valami,
te megvigasztalsz minket,
vagy  mi vigasztalunk meg téged,
 ha úgy hozza az élet ..
Hallhatom hangod,
láthatom mosolyod,
én mondhatom neked,
szeretlek testvérem!

Ezért én azt kívánom néked,
életed legyen nyíló tavasz.
Teljesüljön bármit akarsz.
Az életünk vezessen bármerre minket,
én csak egyet kérek az Égtől,
maradjon meg a mi kincsünk,
szívünk,tiszta hangja,
a testvéri szeretet a szívem szava.
Míg csak élek,
hadd mondhassam azt te néked,
Szeretlek testvérem!

Elárulok egy titkot tesókám,
kincs vagy te nékem.
Sors bármit adhatott,
de igaz szeretetet
a testvéreim nyújtottak..
Nem vagy egyedül a világban,
hisz testvéreid téged szeretnek.
Én azt kívánom születésnapodra,
teljesüljön minden álmod,
soha senki meg ne bántson,
életed legyen nyíló tavasz,
egy szó mit én adhatok,
szívedben hord.
Szeretlek kis húgom.

Maradjon szíved állandó lakója,
a testvéri szeretet,
mely eddig is a miénk volt,
ne adjuk hát oda soha.
Mert a jó szó arányát,
a szeretet teszi csillogóvá.
A sors bármerre is vezethet minket,
de maradjon meg köztünk az igaz,
tiszta testvéri szeretet.
Érzed te a boszi szavát.
Mi a testvéreid boldogan mondjuk,
drága kis húgom.
Isten éltessen születés napodon!
Szeretünk Barni,Juca.
A testvérek!
Szerző:Fehérvári Judit wiccaanya

Budapest 2015.07.12


Drága öcsém és hugom:) rajongásik szeretem őket!:)


Családi összhang ami a mi kincsünk! szeretetben élünk és aki bajba kerül az élete során, mindig egyszerre állunk mellé! Ez a KINCS a mai elkurvult, irigy világban, az összhang! Nem a pénz, ami boldoggá tesz egy családot drága barátaim! Szív szavát ha követed, a lelked új élete kél a boldogság által. Hugom szokta mondani nekem. :) ..mi van ennyire öregszel, hogy szentimentális lettél?,, Persze nem csak a szája mosolyog, hanem a szeme is! Imádom:)
Mi a legnehezebb órákat is valamilyen poénos megjegyzésekkel szoktuk elütni.Na nem felelőtlenségből természetesen, hisz a problémát orvosoljuk és igyekszünk megoldani! Csupán sokkal jobb így szerintünk, mint bajra bajt tetézve depizni:) Örökös stuffos család voltunk, vagyunk ma is:)
egy példa, hogy érthetőbbé váljak, mi is nekünk a stuffos megoldás keresés?:)
,,amikor lebénultam az orvosi műhiba miatt, a fiamnak mondtam azt hiszem tré van fiam. Kérdezte miért, mi van, mit érzel? Jól vagy? Mondtam aha csak lilulok, és sas karomban állnak az újaim már nem tudom kiegyenesíteni és mozgatni őket. válasz erre. -na ne már anyám, f...ó újpest szurkoló lettél? inkább zöldülj anyám, ha már sassá változol. Röhögtem, mint állat:) Pedig gyakorlatilag már az alagútban láttam a fényt.Erre azt válaszoltam a fiamnak.Na ne inkább a halál. Odajött és megnézett.Mondta na valóban k---a újpesti lettél anyám.költözz el,ha ezt tartani akarod. röhögtem megint...hívtuk a professzor asszonyt. Ő meg a mentőt és irány a Honvéd kórház.Műtét.,,

Na ez amit mi stuffos életformának hívunk barátaim:)
Ezt ha valaki hallotta volna aki nem ismer minket, azt gondolná, hogy a fiam a halálomat kívánja:) :)
-ha egy fincsi kaját csinálok, a dicséret így hangzik, amin még édesanyám szemi is kikerekedtek amikor először meghallotta.:) ,,megtanulhatnál már főzni anyám, ez megint kurva szar lett.,,
Látnotok kellett volna az édesanyám arcát.:)
-anya megszólalt szépen, halkan és ránézett a fiamra.,,hogy mondhatsz ilyet fiam, hiszen ez nagyon finom volt!,,
Pedig anya aztán már ismer minket! még is nem esett le neki abban a pillanatban a vicc hatása elmaradt nálla. Na mi aztán síró röhögő görcsöt kaptunk fiammal. gyerekem annyira tud röhögni, hogyha fejbe lőnék sem tudná abba hagyni. Hiába imádom amikor esz nélkül tud röhögni szinte:) :)
Anya nézett ránk értetlenül.
Röhögve megszólaltam. :) anya nem ismersz még minket? ez azt jelenti, amit a fiam mondott az imént, hogy nagyon finom volt a kaja, köszöni!:) röhögtünk tovább, de akkor már anya is velünk nevetett!

Értitek már??
Így sokkal könnyebb mindent átélni, megoldást keresve, mint depisen sírni, és azzal már energiát is vesztettél, amit arra is felhasználhatnál, hogy túl éld az adott feladatot, megoldást találva rá!

Édesanyánk ma is a legjobb barátnőm, fiam a legjobb barátom! Olyan jókat tudunk röhögni, stuffoskodni, hogy azt hiszik sokszor, ha valahol idegen helyen vagyunk, hogy régi szar házasságban élők vagyunk. :) :) anyukánk is bejárt az Anyatanyára ahol dolgoztam évekig, és a faim is! Imádták őket a gyerekeim!!
Édesanyámból így lett nagyika az Anyatanyán, imádták, imádják mái napg is anyát a kölkeim:)
Fiam pedig mai napig is sok gyerekemmel haveri, baráti kapcsolatban van. Látjátok, teljesült az álmom!!
Mindig nagy családot akartam, meg is kaptam az Univerzumtól!
Imádok élni, és imádom a kölkeimet azt amit, ahogy megéltem velük, ahogy mái napig is megélek, megéljük! :) :)

Sírhattok is....de szerintem sírtatok már eleget!
Most helyette próbáljatok meg mosolyogni, majd nevetni a Világra, hogy rátok is vissza nevessen a Világ barátaim, kedves olvasóim!
A mosoly gyógyít, a szeretet felemel, és Fényt hoz az életedbe, újabb életérzést! Egy újabb célt mutatva meg!
Isteneim adják meg, hogy ne csak olvassátok mind azt amit írok nektek, hanem éljétek is meg, milyen szép az élet!
Rajtad múlik, hogyan áll hozzá drága lélek!
Angyalian, mosolygósan szép napokat kívánok mindenkinek! 

A mosoly családom:) :)


Élj .................
Ne sírj hát tovább kérlek, nézz az égre fel, és ne folyton a földet nézd!
Csodálatosan széppé válik életed, ha megtanulsz mosolyogni, és örülni minden apró kis dolognak drága lélek!
Mosolygósan szép napot kívánok nektek barátaim, kedves olvasóim! :) boszi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya