2012. március 16., péntek


Hallottad a történetet, amelyben egy ember azért imádkozik Istenhez, hogy közelebb kerülhessen hozzá, és Isten így felel az imáira: "Látod ezt nagy szikladarabot? Told el magadtól!"

Az ember természetesen rohan a sziklához és minden erejével tolni, és tolni és tolni kezdni. De a szikla meg sem mozdul. Napok múlnak el. Semmi. Ám a férfi elhivatott, és nem adja fel, minden frusztráció és fáradtság ...ellenére. Hetek telnek el, majd hónapok és évek, a szikla pedig ugyanott marad, ahol megtalálta.

TÍz év kemény munkája után így kiált Istenhez: "Tíz éve próbálom ellökni ezt a sziklát. Nem tudom megmozdítani. Miért adsz nekem olyan munkát, amit képtelen vagyok megvalósítani?"

"Nem azt mondtam, hogy mozdítsd el, azt mondtam, hogy told el magadtól." mondja Isten. "Az elmozdítás az én feladatom. De nézd meg magad most: milyen gyönyörű alakod lett. Nézd, hogy megerősödtél a kemény munkádnak köszönhetően. Amikor előszőr megszólítottál tíz éve, még gyenge voltál. Nézd meg, mi lett belőled a szikla eltolásának köszönhetően."

Féltékenység, harag, félelem, kétség - ezek az erők a mi sziklánk. Szeretet, boldogság, bátorság, bizonyosság - ezt a hatalmat kapjuk cserébe, ha visszautasítjuk a hajlamunkat, hogy hallgassunk rájuk.

Eltaszítani magunktól mindezt - ez formál minket nagyszerűvé.

Yehuda Berg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya