2012. december 8., szombat

Az élet szép,te döntöd el,hogyan éled meg!

                                                                                

NÉZZ SZEMBE ÖN MAGADDAL,ÉS NE A HAMIS ILLÚZIÓKKAL TÖRŐDJ!
AMI CSAK AZ ÖNBECSÜLÉSEDET ROMBOLJA LE!!









ÖN MEGVALÓSÍTÁS,ÖN BECSÜLÉS,SZERETET,FÉNY,CSALÁD,HIT,SZERELEM,
ÁLDÁS,REMÉNY,ÁLMOK,MINDEN EMBERNEK JÁR!!!
Senkinek,nincs joga le élni a másik ember életét!
Minden ember saját életét kellene,hogy meg élje!
Helyette,sokan,csak a másik életét tiporják,hazudnak,ámítanak!
Ezzel olyan károkat okoznak,annak aki nincs kész még arra,hogy ezeket irányítani,feldolgozni tudja,hogy lelki sérüléseiket néha hosszú-hosszú szenvedés követi:(
Ne tegyétek,ha eddig még nem tettetek meg másokkal,szívből kérem tőletek!!!!!!
Aki meg tette már valaha,na az pedig mérlegeljen,mit tett és tegye JÓVÁ,KÁRPÓTOLJA AZT AKIT MEGALÁZOTT ESETLEG!!!
MIÉRT HAZUDNAK AZ EMBEREK?KINEK JÓ EZ?MIT ÉRNEK EL VELE?ÖN ÁMÍTÁS,HAMIS KÉPEK ALKOTÁSA,EZ AZ ÖRDÖG BÉLYEGE, KINEK JÓ EZ?KI,VAGY MI IRÁNYÍTJA ŐKET,HOGY EZT TESZIK??HOGYAN LEHET SEGÍTENI EBBEN NEKIK??NE VEGYÉTEK MAGATOKRA AZ ÖRDÖG BÉLYEGÉT!!!HAZUGSÁGGAL,ÖN MAGATOKNAK TÖBBET ÁRTOTOK VALÓJÁBAN,MINT ANNAK,AKINEK HAZUDTATOK!!!!!
ÖN MEGISMERÉSSEL SOKKAL TÖBBRE JUTTOK!!AMI BÁR FÁJDALMAS TUD LENNI NÉHA,AMIKOR SZEMBESÍTJÜK ÖNMAGUKKAL AZ EGYÉNEKET,DE MEG ÉR,TANULTOK BELŐLE és FEJLŐDTÖK IS ÁLTALA!!!!!!!!A KRITIKA,ÉPÍTŐ JELLEGŰ VALÓJÁBAN,CSUPÁN AZ A FRANCOS EGÓTOKTÓL,NEM LÁTVA,HISZTIS PICSÁKKÁ TUDTOK VÁLNI,SÉRTŐDÉKENYEK LESZTEK ÉS UNDOKOK IS NÉHA!Persze biztos furcsa,hogy pont egy Nő ír ilyeneket nektek,de nem ez a lényeg:))
Ne nézd ki vagyok,okulj és tanulj soraimból!TEDD JOBBÁ ÉLETEDET,VÁLJ SZABADDÁ ÉS BOLDOGABBÁ EZ A CÉLOM!!!A leckéimet,hidd meg én is nap mint nap megoldom,amit nem tudok arra pedig keresem a választ.Nekem sem csak úgy dobálja az Univerzum a Fejlődést:))
Keményen én is fizettem érte és fizetek ma is.
MEGÉRI,ÉN ÚJRA MEG TENNÉM AMIT EDDIG MEG ÉLTEM!!
ATTÓL VÁLTAM AZZÁ,AMI MOST VAGYOK!!
ÉN EZT BOLDOGAN VÁLLALOM IS!!!
ÖN ISMERET SERKENTÉSE A TUDATOS GONDOLKODÁS ELÉRÉSÉHEZ,EZ A CÉLOM!!!
HISZEN ÖN ISMERET,FEJLŐDÉSÜKET IDÉZI ELŐ,EGY JOBB BOLDOGABB ÉLETÉRT,AMIRE VALÓJÁBAN MINDENKI VÁGYIK EZEN A FÖLDÖN!!!!!Számomra,Wiccának lenni,Nem feladat ELHIVATOTSÁG,LÉT ELEMEM HARCOLNI A SÖTÉT OLDAL ELLEN!!!Ma egy film fogalmazta meg jól,amit én érzek!,,A mélyen megrázó dolgok,mutatják meg valójában,hogy kik vagyunk!,,Minél nagyobb a kihívás,én annál ERŐSEBBÉ ÉS ELSZÁNTABBÁ VÁLOK,hogy amit teszek nap mint nap és ahogy élek,az JÓ ÉS SZÜKSÉGES EBBEN AZ ELKURVULT VILÁGBAN,AHOL AZ ÖRDÖG BÉLYEGE A PÉNZ,ÉS KEVÉS TERET KAP A SZERETET ÉS A LÉLEK!!!
EBBŐL ELÉG!!!!!
MINDIG VAN KI ÚT!!!!!
MINDIG VAN EGY ÚJ ESÉLY MINDENKI SZÁMÁRA!!!!
ÉN NEM AKAROM ÉS NEM IS TUDOM FELADNI A HARCOT A SÖTÉT OLDAL ELLEN!!
MARADOK WICCA ÉS FÉNYT VISZEK ODA,AHOL SZÍVESEN FOGADNAK,DE AHOL BEZÁRJÁK ELŐTTEM A KAPUT,OTT NEM KOLDULOK,MEGYEK TOVÁBB,MERT TUDOM HOGY MINDEN EGYES PRÓBA UTÁN EGY JOBB ÉS SZEBB ÉLET HELYZETET NYÚJT SZÁMOMRA AZ UNIVERZUM!!Azok pedig,akik bezárták előttem a kapujukat,bízom benne,hogy el jön nekik is az az idő,amikor AKARJÁK A POZITÍV VÁLTOZÁST,és akkor majd újra értékelik mind azt,amit tőlem kaptak vagy amit tőlem elvettek!!Elengedés,Megbocsájtás Nagy Erények egyike!!NE HAZUDJATOK!!!ÖN BECSÜLÉS HIÁNYOTOKAT NÖVELITEK CSAK VELE!!
EZ AZ OLDAL,NEM AZÉRT JÖTT LÉTRE,SEM A KÖNYVEM,HOGY BÁR KIT IS MEGBÁNTSAK!!!
AZÉRT ÍROK,HOGY HA VALAKI MAGÁRA ISMER,EGY-EGY OLDALBÓL,AZ TUDJA,HOGY VAN ESÉLYE ARRA,HOGY BOLDOG EMBERRÉ VÁLJON!!!!
NE HIGGYEN A MÉDIÁNAK,VAGY ÁRTÓ GONOSZ EMBEREKNEK,AKIK NAP MINT NAP AZT SULYKOLJÁK BELE,HOGY NINCS VISSZA ÚT!!!
A HITED,ÖN BECSÜLÉSED,AZ ÁLMAID MINDIG IS ELŐRE FOGNAK VINNI a SZABAD LÉLEK FELÉ,és a FÉNY MINDENKINEK ELÉRHETŐ!!!!A SZÍV ÚTJA ÉS A LÉLEKÉ AZ HA AKAROD A VÁLTOZÁST!!!
Kinek mi a jó???
Na döntse el önmaga,én csupán meg mutatom ezt az oldalt is,és BÍZOM BENNE,HOGY MINÉL TÖBBEN KÍVÁNJÁK MAJD A FÉNYT ÉS A SZERETET HATALMÁT és TESZNEK IS ÉRTE!!!!
A JOBB SZEBB VILÁGÉRT,ÖNMAGUKÉRT!!!!!wiccaanya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya