2015. június 15., hétfő

Saját műveim...Ébredő szerelem....

,,Ébredő szerelem

Álom minden tavasz,
 ébred az Anyaföld,
virágba borulnak a fák,s a rétek,
vele együtt ébred fel a szerelem.
Új élet fakad.
 Szerelmese vagyok a természetnek!
Újabb szerelmes verseket bennem megidéznek.

Szeretnéd, ha szeretném,
amit szeretnél?
Mert én szeretném, ha szeretnéd,
amit én szeretnék!
Na, akkor most már csók ha szeretnéd,
s velem szerelembe estél.

Oly üres nélküled az ágy,
Oly forró irántad a vágy,
Oly édes minden csók, mely éget,
Hisz tudod, nagyon szeretlek én téged.

Tudom, hogy e csönd érzelmeket takar,
Tudom, minden gondolat előtör majd hamar.
Tudom, hogy az érzelem széttöri a gátat.
Tudom, hogy a némaság öleli a vágyat.

A szerelem megsemmisíti az észt.
Az agy és a szív olyan mint a homokóra két edénye,
amikor az egyik megtelik a másik kiürül.
De a szív dobban, homokóra megáll,
nem marad más csak a vágy, és a szerelem maga.

 Nem tudom, hogy mondjam el,
 mindazt, amit érzek.
Hidd el, hogy csak te vagy,
és én érted élek.
Nem tudom, miért fáj,
de fáj a messzeséged,
Minden percben hiányzol,
én oly nagyon szeretlek bevallom.

Hiába tagadnám régóta szeretlek,
könnyeim titokban teérted peregnek.
Kértem a jó Istent tanítson feledni,
válasza az volt:
Téged kell szeretni!
Én nem firtatom,
a sorsot nem okolom.
Ez a sorsom vállalom,
pergő homokóra mutatója.
Szerelmünk záloga.

Szerző: Fehérvári Judit wiccaanya
2014.09.09,,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya