2012. november 2., péntek

Újabb pici ,idézet a könyvemből.

,,
Az vagyok aki vagyok,de az én magam vagyok és az is maradok!!!Mindenem amim van s ami nincs az is az enyém,én tettem érte meg mindent tudásom legjobbja szerint hogy most itt vagyok és írok.
Érted hogy ez benned is ott van??Fogd fel benned is ott a saját tehetséged az Életedhez,hogy Boldog légy!Csináld úgy hogy az legyél!!írhattam volna külön külön mindenről egy könyvet mint már oly sokan meg is tették hála az égieknek!Sokat javítottak a könyvek a Tudatos gondolkodásomon amiért hálás is vagyok,hogy meg tudtam venni őket és olvastam is..ahogyan már jeleztem is én mint két barát beszélgetését úgy képzeltem el ezt a könyvet!Igen milyenek is a Barátok?Tudod majd erről még lesz szó,el fogom mondani mit gondolok én erről. Előzetesbe annyit hogy én úgy képzeltem el,hogy csak beszélgetünk mindenféléről,amit az élet elénk tárt eddig. Tudod a jó barát akkor is ott van veled ha jó a kedved,és akkor is ha bajban vagy.
Én itt leszek veled!Miért van az, hogy egyes embereket lehetetlen elfelejteni? Egy dal, egy hely, egy mozdulat - bármi felidézi benned, és onnantól kezdve nem tudsz parancsolni a gondolataidnak. Hiába szenvedsz tőle, a hiány feleslegesen uralkodik el rajtad, mert soha nem lesz semmi már a régi. Az emberek változnak, te pedig nem tehetsz ellene semmit, csak nézed csendesen, ahogy az, aki valamikor az egész világot jelentette neked, szép lassan kisétál az életedből. Elfogadás nagyon fontos dolog a fejlődésben,mint az elengedés is!szeretet egyik alap pillére. És a többi vele járó dolgot az életemben,már nyomot is hagytam a testemben. Amit érzem hogy valaki csak be lép az aurámba,megakar változtatni,vagy át akar állítani egy másik gondolat világra ma már lépek is onnét el,de gyorsan. Nincs hozzá joga senkinek sem!Ne engedjétek hogy úrrá legyen rajtatok a gyötrelem. Én is észlelem életem során a fájdalmat,gyomor fekélyt össze raktam már magamnak,mert mint Fény munkás sokszor belebetegszem abba hogy nem volt elég a tudásom ahhoz hogy meg tudjam mutatni egyik másik embernek,hogy amit csinál azzal csak ön pusztítást végez!Mire megtanultam az elengedést,igen én is kikészültem,olykor nagyon nagyon .Ma már Tudom hogy milyen testi fájdalom,minek az okozója,miért alakult ki bennem. Fontos hogy saját életetekkel tisztába legyetek,hiszen a ti testetek,ti lelketek lakozik benne. Amint ráébredsz majd erre oda is figyelsz önmagadra hidd el nekem. Gyógyító ként működünk együtt a testünkkel ezek után. Én szívesen adok energiát,szeretet,kedves szavakkal,néha viszont brutális módon kifejezve magam,segítek bárkinek a világon .Az én élet utam ez,boldogan vállalom is,de ma már megtanultam saját magam kárán,hogy ha valaki nem kész még a változásra azt elengedni kell. Ha majd eljön nála az az idő,akkor meg fog keresni ez biztos. Naponta találkozom ,,gyerekeimmel,,akik hasonló problémákkal küszködnek,sajnos. Szokták mondani nekem,,könnyű neked anya,,Nem nem könnyű nekem sem ez tévedés,ugyan úgy jönnek a feladatok nekem is amik alatt néha már már úgy érzem megfulladok,de akkor jön a Tudatos énem és újra és újra előre visz az utamon. Mert minden megoldott feladat az a te sikered ne feled,ha nem oldod meg el mismásolod talán,na akkor újra vissza fogod kapni ezt a dolgot addig míg meg nem oldod azt!Híres írók már sokszor megírták ezeket a dolgokat,csak te nem figyeltél föl rájuk talán. Miért van az, hogy egyes embereket lehetetlen elfelejteni? Egy dal, egy hely, egy mozdulat - bármi felidézi benned, és onnantól kezdve nem tudsz parancsolni a gondolataidnak. Hiába szenvedsz tőle, a hiány feleslegesen uralkodik el rajtad, mert soha nem lesz semmi már a régi. Az emberek változnak, te pedig nem tehetsz ellene semmit, csak nézed csendesen, ahogy az, aki valamikor az egész világot jelentette neked, szép lassan kisétál az életedből .Érdemes hát várnod még? Te életed megy tönkre,nem az enyém ha semmit nem tulajdonítsz talán majd magadénak soraimból,ne feled. Szerintem fogd fel így az életet
Nagyon hűséges tudok lenni. Segítő kész vagyok,nem kérek érte semmi sem. Boldog embereket akarok látni magam körül,gondolkozz pozitívan,azt is vonzod be majd.,,wiccaanya
                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya