2015. június 15., hétfő

Lélekharang

Hálás vagyok érte apukámnak!

Édesapám dallal üzen még ma is, az angyalok földjéről. sajnos már nem ő ül a zongoránál, de itt él szívemben a ritmusa.
Íme a versem:) fogadjátok jó szívvel barátaim! pusza
,,
,,Lélekharang

Mit belül hordok fergeteg,
nem titkolok semmit el.
én az éveket nem számolom,
veled azt megosztom.
Jöjj felém, ne félj.
a benned dúló harcokat,
velem éld meg.

Ha jönnél felém,
én nem félnék jeges széltől,
viharoktól,
hideg napoktól,
mit az élet rád rakott.
Én lennék az oltalom,
hideg széltől megóvó,
viharoktól megvédő,
békés otthonod.

Nem számít a fergeteg,
nem számít már semmisem.
Jöjj felém hát kedvesem.
Hadd legyek én az oltalom,
a te békés otthonod,
Előtted térdre borulok,
fejemet térdere hajtom,
kezedet fogom.

Édes isten arra kérlek,
álcát, fátylat szerelmünkre ne vonj.
hadd maradjak én oltalom,
hideg, szeles, viharos napokon.
Hadd legyek én a szívverés,
a pulzus, mely éltet és mindentől megvéd.
Hiába a forgó szél, viharok,
téli fagyos napok.

Én szívemben forró nyár van,
felolvasztja a rideg napot.
Vándornak oltalom kell,
szerelmes szívnek szerelem.
én mind ezt megadhatom te neked.
Mert a szív nem számol,
nem kutat,
csak szeret és kész a csoda.

Szerző: Fehérvári Judit wiccaanya
Budapest 2015.06.10  ,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya