2015. június 25., csütörtök

Saját verseim..írásaim...Gyümölcs kosár

Éva barátnőmnél láttam egy képet, és megigézett.Itt amit a kép láttán éreztem, sorokba szedtem.:)
Csodásan szép, gyümölcsöző napot kívánok nektek is! pusza:)



Gyümölcs kosár

Gyümölcsöt szedni születtem ide,
a Föld lett az én életem kincse.
Gyümölcseit féltve őrzöm,
szerelmedet nem áltatom,
megbecsülöm.
Én egy álomvilágban születtem,
hol van értéke a szónak,
van a szívnek dallama,
a csóknak íze,
a szív húrjait nem tépik,
megbecsülik!

Mint egy igaz lélek,
úgy élem napjaim.
Életigenlő, ó igen,
az vagyok vállalom.
Koktélt keverek, édes mézzel.
Fűszerezem szerelmeddel.
Paradicsom tápláló,
nem gyümölcs ez igaz.

De zöldség is egészséges,
nem úgy mint az alma mit a fáról letéptél,
de meg nem becsültél.
Rój rám hát átkot,
azért mert az életet imádom.
Nem árthat a szó,
vissza szálló.

Tiltott gyümölcs volnál talán,
az életem gyümölcs fáján?
Nem kérdezem,
csupán csak szeretlek.
Ölelj hát kedvesem,
én majd italodat meg édesítem szerelmemmel.
Mosolyogj hát rám,
árnyékommal megóvlak,
hogy ne égethessen le a nap.

Szerző: Fehérvári Judit wiccaanya
Budapest 2015.06.25
Szerző által védve!
Megosztható, de nem átformálható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sok Sikert Kívánok Mindenkinek a Tudatos Élethez!wiccaanya